Monday, September 26, 2016

Jom Daftar SSPN-i Plus secara online



Assalamualaikum..kembali bersiaran setelah beberapa bulan menghilangkan diri dari update blog ni..oklah sebenarnya entry kali ini nak share sikit pasal SSPN-i plus. Dengan kadar serendah RM30 anda boleh mendaftar okay dan aku pun dah jadi salah seorang pendeposit akaun SSPN- i Plus ini untuk anak aku yang sulung iaitu Zulfa. Ambil pakej mana dirahsiakan..haha.  Cara-caranya adalah seperti kat bawah ni yer :

1. Mula-mula sekali log in web rasmi SSPN- i Plus dekat bawah ni : --->  KLIK DI SINI

    





2. Kemudian pilih PEMBUKAAN AKAUN



3. Pilih PAKEJ SIMPANAN yang anda mahukan 



4. Kemudian, maklumat simpanan akan terpapar  dan tulis jumlah bulanan yang anda mahu bayar dahulu (saya tulis 1 bulan sahaja)

5. Kemudian semak maklumat akaun dan lain-lain. Baca AKAD dan tick tanda anda setuju dengan syarat-syarat simpanan SSPN-iPlus ini. Akhir sekali buat bayaran sama ada melalui credit card atau online banking :) 





Apa lagi..jom daftar sekarang! Jaminan untuk masa hadapan anak anda :) :)


2 comments:

  1. Assalamualaikum Hai Aida. Boleh saya mohon nak Chat dengan awak tentang sesuatu?

    Do pm me on whatsapp at 0179648891. It is rather important for me.

    Many thanks in advance.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Hai Aida. Boleh saya mohon nak Chat dengan awak tentang sesuatu?

    Do pm me on whatsapp at 0179648891. It is rather important for me.

    Many thanks in advance.

    ReplyDelete