Saturday, December 25, 2010

Selamat Pengantin Baru Sayang....

Bestnyaaa...tengok sorang2 member dah kawen..hehe..aku ni nk berangan je buleh la..sbb aku pun bljar

 x habes2 lg..bln 1 ni nak sambung degree lak kat shah alam..Anyway..harini..25/12/10 hari Sabtu

 kenduri kahwin kawan baik aku..Nurul Fatin Zainol with Abg Khidir..

Dear..'Selamat Pengantin Baru' yer..awak cantik sangat hari ni..

berseri-seri..hehe...nak datang dengan member,Azizah Mahfuz..tapi dia kat Perlis..ade kenduri kat umah tok

 dia..n sorry yer Fatin, saya x dapat jadi pengapit awk..sebab sy pun datang dengan orang lain..uhuk2..cdey

 tau x dapat jadi pengapit :(  

 Aku pun bawak adek aku,Asni dengan boyfie aku..J n sepupu dia..lepas kenduri kitorg g pekena

cendol pulut n makan sate ikan..hihi


from left : Angah Yati,Asni,Fatin n Aida

Happy Bride,Fatin

:p
tgk la sini


budak gemuk!





2 comments: