Wednesday, December 29, 2010

Atm Culik Duet Aku Kali Ke-dua!!!!!!!!!

Urgh..geram gila...aku dah sangat geram..rugi je byk..untung x dpt2..buat keluar duet aritu pun x dpt2 lg..padahal report dh lama buat.harini pun jadi lagi kt atm yang sama aku nak buat keluar duet tu..dahla..fedup!xnak berbisnes2 lagi..

pada yang dah masukkan duet..jgn risaw..sy dah pun pos barang td...Lepas ni saya dh tutup kedai..ekoran masalah duet hilang kat atm..maybe xde rezeki saya..xpela..nak wt cane..

tp sedihla..saya x dapat untung ape..atm dh amik sume keuntungan saye...keluarkan duet rm50...just keluar resit kosong sekeping without cash moNey$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$..walau sikit but still money rite?Nak dpt duet Nuffnang pun korang tgu smpi ckup 50hengget gk..  :'(



8 comments:

  1. mse kuarkn duet kali ptame..resit keluar n tulis jumlah amount yg dkeluarkn tu..tp duet x kuar.then check baki skali g..duet tu dh deduct..tp duet x dpt :(

    ReplyDelete
  2. uhuh...bhynye....
    abih tue mcm mner?da setel ke?






    jom singgah n follow2 belog sy..
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hahaha sama mcm aku?
    bank apa kad ang tuh>
    bank islam? mmg mcm tu pun

    ReplyDelete
  4. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. fyna : bru lps bt repot td..arap2 nt dpt blek duet
    tu
    anne swift :ha la..b.islam..waaa...so then hg
    dpt bleh dak det tu?
    azmira : sorry dear..hehe

    ReplyDelete
  6. hehe.. sabar2. meh saya klik nuffy byk2

    ReplyDelete
  7. apeyx : klik byk2 tau..tipu dose...hihi

    ReplyDelete